Vanhempani lupasivat minulle valmistujaislahjaksi jonkin uuden kalusteen tai lampun tai lasiesineen tai jotain. Jotain kestävää ja laadukasta joka tapauksessa, ja nyt pitäisi viimein alkaa miettiä, että mitä minä haluaisin.

Aamulla kahvia hörppiessäni selailin äidiltäni saamaani Vepsäläisen esitettä, ja muutama houkutteleva kaluste sieltä löytyikin.


 

Artekin Mademoiselle-tuoli vei sydämeni heti ensisilmäyksellä! Täydellinen tuoli joko eteiseen tai olohuonetta kaunistamaan. Värivalinta olisi ehdottomasti musta, sillä minulla on ruokapöytä ja tuolit vastaavanlaiset, mutta valkoiset, joten musta olisi senkin vuoksi värivalinta.


 

 

BoConceptin Imola-tuoli olisi loistava lepotuoli, se oikein kutsuu köllimään!

 


 
BoConseptin Ottawa-sarja on kokonaisuudessaan jotenkin todella viehättävä! Voisin ottaa koko setin, mutta erityisesti tuo ruskealla nahalla päällystetty tuoli houkuttelee. Minulle riittäisi yksi tuoli, joka voisi toimia esimerkiksi eteisessä, tai miksei keittiön pöydän ympärilläkin vähän tuomassa lisäväriä.

 


 
Frandsenin Daddy Longleg-valaisin on ihana! Minulla ei tällä hetkellä ole lattiavalaisinta ollenkaan, ja tämä korjaisi sen puutteen paremmin kuin hyvin!
 

BoConseptin Woody-lattiavalaisin olisi toinen oivallinen vaihtoehto!


Näidenkin lisäksi oli monta muuta houkuttelevaa vaihtoehtoa, mutta todennäköisesti jokin näistä esittelemistäni nousee ykkösvalinnaksi. Pitäisi vielä ehtiä piipahtamaan liikkeessä ja tarkastella näitä ihan livenä, niin ehkä hahmottaa paremmin,  mikä sopisi minulle parhaiten. Sitä odotellessa:)